Az üzemeltetés során megkülönböztetünk reaktív és proaktív szolgáltatási tevékenységet.
Reaktív szolgáltatás esetén, amennyiben a rendszeres karbantartások ellenére meghibásodás történik, az eseti hibabejelentéseket a vállalt szolgáltatási időn belül megoldjuk, valamint rendelkezésre-tartott eszközparkunkkal támogatjuk ügyfeleink rendszereit. A hibaelhárítás során megállapítjuk a lehetséges okokat a további meghibásodások elkerülése érdekében.
Proaktív szolgáltatás esetén rendszeres karbantartással és monitorozó rendszer segítségével előzzük meg a felmerülő problémákat, ezzel biztosítva a folyamatos működést.
Az elvégzett munkákat dokumentáljuk, melyből igény szerint riportok készíthetőek, és az SLA szintek egyértelműen mérhetővé válnak.
Nagios monitoring rendszer
Teljeskörű intelligens és felhasználóbarát monitoring rendszer, mely alkalmas egyszerre több szerver, hálózati eszköz felügyeletére.
A 3 for IT Nagios monitoring rendszere segítségével tökéletesen skálázhatóak a különböző figyelendő szerverek, hálózati eszközök hibalehetőségei és az ezekhez tartozó riasztások formái.
A monitoring rendszer menedzserek és IT szakemberek számára egyaránt hatékony segítséget nyújt riportolási és felügyeleti szempontból is.
A Nagios monitoring rendszer képes a beállított skálázási paramétereknek megfelelően többféle figyelmeztetésre, értesítésre. A riasztások formájától függően képes e-mail értesítést, SMS értesítés küldeni.
A rendszer főbb jellemzői:
- Rövid bevezetési idő
- A rendszer igény szerint testreszabható
- Proaktív monitorozást tesz lehetővé
- Infrastruktúra igénye alacsony
- Nincs licensz költség
- Alacsony bevezetési díj
Amennyiben kérdései vagy egyedi igényei vannak, keressen bennünket!
- Informatikai outsourcing
- Rendszerintegráció
- IT biztonság
- Üzleti alkalmazások
- Kommunikációs hálózatok
- Kábelezési rendszerek
- Vizsgaközpont
- Online office